Toiveenamme uudistuksessa oli erityisesti parantaa palveluiden löytyvyyttä ja tiedon haun sujuvuutta. Nyt esimerkiksi palaveriin yritysneuvojan kanssa voi varata sähköisesti. Samalla kiinnitimme huomiota sivustolla alueelle sijoittumiseen.
Keräämme ensimmäisen viikon ajan palautetta uudistuneesta sivusta sivulle ilmestyvän pop-up- ikkunan alla. Kuulisimme mielellämme, mitä olette mieltä uusista sivuistamme, ja mitä muuta toivoisitte siellä olevan!
– Sivustouudistus on osa laajempaa JPYP:n palvelukehitystä. Tarjoamme palveluita alkaville yrittäjille ja liikeidean kehittäjille sekä toiminnassa oleville yrityksille liiketoiminnan kasvusta ja kansainvälistymisestä aina omistajanvaihdokseen saakka. Sivustouudistuksessa tietoa on koottu asiakaskohderyhmittäin aikaisempaa tiiviimmin yhteen. Näin tieto ja palvelut ovat kohdennetummin ja nopeammin yrityksen saatavilla, kertoo yrityspalvelupäällikkö Maria Ahvenniemi.
Verkkosivu-uudistus noudattelee JPYP:n uutta alkuvuodesta käyttöönotettua graafista ilmettä. Sivustouudistuksen toteutti Kotisivukulma Oy. Kansien järvimaisemat on ottanut Miika Lahnalampi.